VRAGEN OVER DE TESTAVONDEN(Questions about the testevenings)

In this forum, you can request maps for on our server.
In dit forum kan je banen aanvragen voor op onze server.

Moderator: HaagseSmurf

Community Management

VRAGEN OVER DE TESTAVONDEN(Questions about the testevenings)

Postby HaagseSmurf » Thu 22 Sep 2011, 12:50

Even een nieuw topic om de baanaanvragen zuiver te houden:

Bij deze!

Greetz,
HaagseSmurf

Community Management

Re: VRAGEN OVER ALLES WAT MET DE TESTAVONDEN TE MAKEN HEEFT

Postby HaagseSmurf » Thu 22 Sep 2011, 12:53

Ik had toch nog effe een vraagje over Wall'Ride, want de meningen waren daar ontzettend over verdeeld... Joepie vond em goed, anderen twijfelden, en estranged enzo vonden hem slecht.

Nou wweet ik niet of het de moeite waar is dat ik er bebording aan toe voeg?? Heb nog van niemand onderbouwend gehoord wat er mis mee was :P Ik vond hem lekker soepel rijden, en is wat anders, aangezien er niet zoveel wallrides zijn in TM2...

(by amdixer)
HaagseSmurf

Community Management

Postby HaagseSmurf » Thu 22 Sep 2011, 12:54

Amdixer,

Anders moet je morgen ff op teamspeak komen, voor wat opbouwend commentaar ;)
Teamspeak kun je hier downloaden http://www.teamspeak.com/?page=downloads
Kies daar voor client, 32 bit, ik zal je de verdere gegevens in een berichtje sturen!

Greetz,
HaagseSmurf

Community Management

Postby HaagseSmurf » Thu 22 Sep 2011, 12:55

Amdixer wrote:Ik had toch nog effe een vraagje over Wall'Ride, want de meningen waren daar ontzettend over verdeeld... Joepie vond em goed, anderen twijfelden, en estranged enzo vonden hem slecht.

Nou wweet ik niet of het de moeite waar is dat ik er bebording aan toe voeg?? Heb nog van niemand onderbouwend gehoord wat er mis mee was :P Ik vond hem lekker soepel rijden, en is wat anders, aangezien er niet zoveel wallrides zijn in TM2...

Ok, dus niemand vond hem slecht eigenlijk :P

by Pook
HaagseSmurf

Community Management

Postby HaagseSmurf » Thu 22 Sep 2011, 12:55

Versnellingspook wrote:
Amdixer wrote:Ik had toch nog effe een vraagje over Wall'Ride, want de meningen waren daar ontzettend over verdeeld... Joepie vond em goed, anderen twijfelden, en estranged enzo vonden hem slecht.

met pook eens, niemand vond hem slecht !!!!!!!!!!!!!!!

by Gex
HaagseSmurf

Community Management

Postby HaagseSmurf » Thu 22 Sep 2011, 12:56

gex wrote:
Versnellingspook wrote:

met pook eens, niemand vond hem slecht !!!!!!!!!!!!!!!

Dus waarom was dat karma negatief??????
Kortom kom op ts :) dan hebben we het er nog over!

greetz,
HaagseSmurf

Extreme poster

Postby gexy » Thu 22 Sep 2011, 13:44

helaas was ik er nog niet bij anders had je een ++ amdixer, ik vond filmpje wel leuk, aka leuke uitdagin :)
SEXY GEXY: weergeven

korporaal

Postby Zwarte Smurf » Thu 22 Sep 2011, 15:31

Ik vond die Wallride baan ook wel geslaagd (waarschijnlijk ook omdat ik hoger als Haagse eindigde :lol:)
Ik denk dat deze baan net even wat meer tijd nodig heeft, voordat mensen 'm gaan waarderen.
GNAP

Image

Community Management

Postby hypnosmurf » Thu 22 Sep 2011, 16:02

Ik denk dat het een combinatie van meerdere dingen was:

Jouw banen hebben over het algemeen veel lange rechte stukken, ik vind dat nogal saai en ik denk dat meer mensen die mening delen. (Om deze reden vote ik persoonlijk negatief)
Bij wall'ride lagen tussen die lange stukken ook nog eens 2 vreemd aanvoelende wallrides.
Waarschijnlijk is 6 minuten te kort om die wallrides door te krijgen en ze lekker te nemen (ze zijn wel lekker te nemen als je wat oefent).
Ik denk dat daar de negatieve votes vandaan komen.

Maar je hebt zeker originele ideeen, je moet ze alleen een beetje fine-tunen. Het is gewoon een beetje puzzelen als je begint met bouwen. Je leert vanzelf wat wel en niet goed gevonden wordt.
Image
Image

Community Management

Re: VRAGEN OVER DE TESTAVONDEN

Postby Dr.Pizz » Thu 22 Sep 2011, 18:13

Zou het misschien iets zijn om nieuwe banen 2 weken gedoogtijd te geven om daarmee een kans te krijgen om een beter gefundeerd karma te krijgen?
6 minuten is voor sommige banen naar mijn idee gewoon te weinig (ja, voor sommige banen te veel) om ze fatsoenlijk onder de knie te krijgen. Als er eenmaal een negatief stempatroon op een testavond aanwezig is werkt dat volgens mij door op banen die dat niet verdienen.

Voorstel:
1. alleen maar -- votes --> weg ermee en nooit meer terug
2. 33% regel: voorbeeld 6x-- en 2x++ = 33% positief --> 2 weken gedoogtijd om boven 33% uit te komen, haalt ie dat niet, dan alsnog er af.
3. +33% --> eraf indien -10 karma
5O5 Smurf
Image

Next

Return to Track Requests (Baan aanvragen)