Evolutie Theorie

Hier kun je al je overige zaken kwijt ook als die niets met Smurfengames te maken hebben.
korporaal

Evolutie Theorie

Postby MijnNaamisHaas » Sun 16 Feb 2014, 04:58

j
Last edited by MijnNaamisHaas on Fri 07 Aug 2015, 00:41, edited 1 time in total.

Community Management

Re: Evolutie Theorie

Postby hypnosmurf » Sun 16 Feb 2014, 09:44

Beste meneer Haas,

sta mij alstublieft toe om wat van uw stellingen te ontkrachten.

Als onze Aarde al 8 miljard jaar bestaat, had er allang een ras moeten zijn die in de tussentijd onze Aarde had kunnen bezoeken.

Want? Wij hebben toch ook nog geen andere planeten waar leven te vinden is bezocht?

Dit is niet gebeurd en zal ook nooit gebeuren.

Mag ik uw glazen bol misschien eens lenen? Ik zou graag de lotto winnen.

Dan had er al een bewijs moeten zijn. In geen enkel fossiel op deze Aarde is een bewijs gevonden van een buitenaards wezen.

Dus omdat wij geen bewijs kunnen vinden is het niet gebeurd? Misschien is hier al lang buitenaards leven geweest, maar hebben ze het bewijs heel goed verborgen. Of geen bewijs achtergelaten.

Een beetje T-Rex had in ons een makkelijke prooi gevonden, maar er zijn geen restanten gevonden in een fossiel waar dat uit blijkt. Een T-Rex had ons een smakelijk hapje gevonden, maar niets blijkt dat deze ons ooit heeft versmaad of een ander buitenaards ras.

De T-Rex heeft (heel ruim gezien) zo'n 3 miljoen jaar op aarde rondgelopen. Als de aarde 8 miljard jaar oud is, is dat natuurlijk maar een heel klein percentage. Het zou heel toevallig zijn als er precies in die korte periode bezoek van een andere planeet hier is geweest. En als dat bezoek hier wel zou zijn geweest, zou een ras dat zover door de ruimte kan reizen zich dan laten verslinden door een dinosaurus?

Gaan wij verder kijken dan ons vermogen toe laat, is ons bestaan het enige in zijn soort.

Hoe kan u verder kijken dan uw vermogen toelaat?

De rest van uw theorie bouwt verder op bovenstaande stellingen en zijn logischerwijs ontkracht door het ontkrachten van uw eerdere stellingen. Daarom zie ik geen noodzaak om hier verder op in te gaan.
Ik zie uit naar uw respons.

Met vriendelijke groet,
Logica.
Image
Image

Community Management

Postby Dr.Pizz » Sun 16 Feb 2014, 14:09

Haas en Hypno ten voeten uit :P
5O5 Smurf
Image

Extreme poster

Postby gexy » Mon 17 Feb 2014, 17:47

ik ben het er verder niet echt mee eens, maar oh wat geniaal om jou denkwijze te zien meneer haas :P
SEXY GEXY: weergeven

Extreme poster

Postby vanputten » Thu 20 Feb 2014, 18:09

Vind sowieso dat je jezelf een beetje onderuit haalt, eerst zeg je behoorlijk stellig dat er geen buitenaardse wezens bestaan, als die er wel waren hadden ze ons al moeten bezoeken. Maar later leg je gelukkig ook uit dat ons universum onbevatbaar groot is. Wellicht zijn er wel degelijk buitenaardse wezens, maar hebben zij, net zo min als wij, een manier gevonden om de wetten der natuur te omzijlen. Zover onze mensenkennis gaat is het theoretisch onmogelijk om sneller dan het licht te reizen, ervanuit gaande dat dit klopt, kan je dus niet stellen dat we al bezocht hadden moeten worden. Als er namelijk een ras is dat het voor elkaar heeft gekregen om met de snelheid van het licht te reizen, maar zij zich in een ander sterrenstelsel bevinden, dan is het zelfs met de lichtsnelheid, voor hen niet mogelijk om hier binnen redelijke tijd te komen. Bovendien moeten ze dan al weten van ons bestaan op deze planeet, een planeet die rond een zon draait, welke zich bevindt in een zonnestelsel met een doorsnede van 100.000 tot 120.000 lichtjaren en naar schatting zo'n 200 miljard sterren bevat.
Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat, wanneer er een technologisch superieur ras is, zij van ons bestaan weten en zelfs wanneer ze dit doen is het zeer onwaarschijnlijk dat ze ons ooit zullen bezoeken. Dat ze ons echter nog nooit bezocht hebben, betekent dus niet dat ze er niet zijn.

vp

Return to Spam Etcetera